tisdag 6 augusti 2013

Tävling

Bild 1
I brist på annat medans jag väntar på att
få semester, så tänkte jag ha en tävling
det blir inget märkvärdigt pris och det är heller
ingen märkvärdig tävling

Bild 2
Tävlingen går till så att du skriver vilken
bild som du tycker är finast.
Antingen här eller på Fb.

Bild 3
Jag drar sen en vinnare av er som röstat på den bild som fått
flest röster

Priset  är en namnbricka som du själv bestämmer vad du
vill att jag ska gravera.
De flesta som beställer brickor, väljer att ha mobilnumret
på ena sidan och adressen eller hundens namn
Vi säljer de här brickorna i vår webbshop
www.gardsbutiken.org

Så i väntan på den 21...så kan vi roa oss med en liten tävling.

Hunden på bilden är vår tik
NORDJCH SUCH SV-08 RR Kilbackens Raju-Saaga

Tävling varar till den Lördag den 10 Aug

4 kommentarer:

Johan Karlsson sa...

Jag tycker bild Nr.2 är finast:)

Bert-ovelundmark@gmail.com sa...

Bild 3 utan tvekan

-P.P- sa...

Hej ! Så här blogg Finskstover i Norden jag laga mig själv läsare

Nea sa...

Jag tycker att bild 2 är finast :)