onsdag 8 november 2017

Mitt levebröd

är ju min lilla Gårdsbutik med tillhörande webshop.
Att driva butik mitt ute i ingenting är inte det enklaste men enormt roligt !
Men så ska man ju leva också ( äta och betala några räkningar)
 och inte bara ha roligt.
Så nu satsar jag lite extra på webshopen för att kunna nå lite fler kunder (er) :)

Vi har nu möjlighet att kunna leverera hundfodret FourFriends 17 kg
säckar till kanonpris.
Priset är samma som för 12 kg i butik, enda haken är att du måste
köpa 4 säckar för att få det fraktfritt hemkört till dörren.
( har du inte möjlighet att köpa 4, så hör av dig, så hör
jag med leverantören DHL hur mycket frakten blir)

Köttkorvarna kan du köpa lådvis frakten är då 59:-
Köper du 10 lådor blir det fraktfritt levererat hem till dörren.


Du kan läsa mer om fodret och beställa det  här
I webshopen kan du välja hur du vill betala, faktura, delbetalning
kort eller bankdirekt, allt sköts av KLARNA



I dag kommer ny leverans av täcken och Cordura sockar
Förra höstens/vinterns storsäljare var Cordura sockarna.
De sitter kvar och är hållbara.
Vi har själva använt dem, läs om det HÄR
Och nu i höst har jag några älgjägare som använt dem på
sina hundar, de har varit supernöjda.

Du hittar Cordura sockarna HÄR
Att ta på hunden täcke efter avslutad jakt är det fler och fler
som gör, vilket ju är omtänksamt och bra för hunden.
Vi har nu provat det här prisvärda täcket Jet, under några
veckor på våra hundar och vi är väldigt nöjda.
Täcket är inte för tjockt, sitter väldigt bra på hunden och
hunden torkar då täcket andas ut vätan.
Du hittar täcket HÄR


Sen har vi också lite heminredning i vår webshop
bland annat den här fina ljusstaken från NORDAL

Du hittar den HÄR
Storsäljare den här hösten har varit
FourFriends köttkorvar Power och Aptus Sport X

Du hittar produkterna HÄR och HÄR

Har du några frågor får du gärna ringa på
0703205165 eller 0526-17 10 99


Inga kommentarer: